Mijn avonturen in Sri Lanka - Reisverslagen van Sherida Glaasker - WaarBenJij.nu Mijn avonturen in Sri Lanka - Reisverslagen van Sherida Glaasker - WaarBenJij.nu
Mijn avonturen in Sri Lanka

Mijn reis naar Sri Lanka bestaat voornamelijk uit stage lopen en opdrachten van mijn minor uitvoeren maar ik de drie dagen weekend proberen we een planning te maken om het land beter te leren kennen en alle mooie plekjes te spotten!

Recente Reisverslagen:

03 December 2017

De tijd vliegt..

05 November 2017

Beter laat dan nooit...

05 Oktober 2017

Alweer een maand onderweg!

22 September 2017

Eerste weken in Sri Lanka
Sherida

Actief sinds 18 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5042

Voorgaande reizen:

09 September 2017 - 14 Januari 2018

Mijn avonturen in Sri Lanka

Landen bezocht: